lørdag 10. mars 2012

Siden sist

I det siste har det skjedd utrolig mye, derfor tenkte jeg det kunne hjelpe med en liten oppdatering på hva som hva jeg har drevet med før det virkelig tar av.

For noen uker siden dro jeg og Ewa til byen for å se NY Knicks knuse LA Lakers på Madison Square Garden. Stemningen var fantastisk, og langt ifra noe av det jeg tidligere har opplevd i sportssammenheng. Andre kjentfolk som var tilstede var bl.a. Dwayne Johnson, Josh Groban, Chase Crawford og Kevin James.





Stod opp altfor tidlig forrige lørdag for å hjelpe barn på en lokal barneskole med matte.

Var en tur på Manhattan med skolen for å gjøre et Biologi-forsøk på American Museum of Natural History. Resten av dagen ble brukt på lunsj i Central Park og sprading rundt på Upper West Side.






Det som kanskje har vært aller mest spennende er Grease, som i dag hadde sin siste forestilling, av tilsammen fire. De siste to ukene har vi i kostyme-crewet måttet møte i tre timer nesten hver dag, i tillegg til mange andre timers arbeid fra september av. Kommer flere bilder herfra etter hvert.


2 kommentarer:

  1. Koselig med en oppdatering, du ligger ikke på latsiden akkurat! Merker meg forøvirg at besøk av familien ikke var verdt å nevne ;p

    klem fra mamma <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg hadde ingen bilder fra det da :( Men jo, du har et poeng.

      <3

      Slett