tirsdag 8. november 2011

Future Harvard Freshmen

 Tidlig i går fikk skolen tillatelse av brannvesenet i Tarrytown til å åpne igjen, noe som betydde at vi satte kursen "hjemover". Ja, det har faktisk begynt å føles som hjemme her, og det var faktisk utrolig deilig å komme tilbake igjen, til tross for at standarden på hotellrommet var betraktelig bedre. De siste dagene har vi fylt opp med diverse meningsløse ting som shopping, ulike former for sightseeing, akvarium, museum og enda mer shopping, men alt i alt har det vært noen herlige dager her. Det vi har fått mest ut av må ha vært universitets-besøkene, og skal jeg være ærlig ble jeg ikke noe mindre gira på Harvard da jeg så hvordan campuset så ut i virkeligheten.

Som forrige uke blir denne også kort, noe som gjør helgen enda nærmere. På lørdag er det bare fire uker til vi drar hjem; veldig rart å tenke på hvor fort tiden går, men også utrolig deilig å vite at det ikke er lenge til jeg kan sove i min egen seng!

Duck-tour; sightseeing i en buss som også fungerte som en båt.


Skywalk på toppen av Bostons andre høyeste bygning.

Northeastern University

Boston University


Harvard



3 kommentarer:

  1. Så fine bilder, vennen:) Og bilder av deg også, da blir mor fornøyd vettu;) Nå er det bare 30 dager til du kommer hjem til jul!!!!!!<3

    SvarSlett
  2. Harvard = Jobb steinhardt and it will happen!

    SvarSlett