tirsdag 11. oktober 2011

New York, I love you but you're bringing me down

Ble en rolig helg etter nok en tøff uke, litt lekser og mye kos ute i det nydelige været. Mandag var fridag på grunn av Columbus Day, og ettersom skolen organiserte en tur til Woodbury Commons, verdens største outlet visstnok, slengte jeg meg på. Det var altfor stort og grusomt å gå rundt i, men de hadde mye fint, selv om det meste var ganske utplukket i størrelsene. Til tross for at de kunne by på AllSaints Spitafields, American Apparel, Aldo, Ralph Lauren, UGG, Barney's, Juicy Couture osv. endte jeg bare opp med en skjorte, men da sparte jeg i hvert fall litt penger, og bra er det!

Har ikke fått tatt så mye bilder i det siste, så dere får bare nøye dere med det lille jeg har.

Min, Sunniva og Karolines fine godteri-plante-celle.


Halloween-feiringen i Tarrytown startet egentlig allerede før vi kom.


Jeg og Vera slo til med Cinnabon til lunsj på Woodbury.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar