fredag 30. september 2011

Subjects

Nå har jeg gått på skole her i over to uker, så da tenkte jeg det kunne være greit å dele med dere hvilke fag jeg har valgt. Fagene på IB-linjen, som jeg går, velges utifra seks grupper, hvor tre av fagene må være på Higher Level, mens de resterende er på Standard Level. Noen unntak er det selvfølgelig, så for å slippe å engelsk for begynnere tar jeg engelsk i samme gruppe som norsk, samtidig har jeg ingen fag i gruppen Arts, fordi de ikke tilbyr dette i Norge. Alle fagene må altså samsvare med fagene de tilbyr på skolen du vil gå på i Norge, dersom du vil gå IB. Fagene jeg har valgt er altså:

Group 1: Languages A
English Language and Literature HL
Norwegian HL

Group 2: Second Languages
-

Group 3: Individuals and societies
History HL

Group 4: Experimental sciences
Chemistry SL
Biology SL

Group 5: Mathematics and computer sciences
Mathematics SL

Group 6: The Arts
-
Tarrytown

Fornøyd nederlender som fikk ta bilde med noen fine jenter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar