onsdag 7. september 2011

Empire state of mind

Dere forstår kanskje ikke helt hvordan jeg får tid til å blogge mitt i alt det som skjer denne første uken, men ettersom vi nå er nødt til å være på rommene våre fordi Mr Mahoney skal gå rundt og se at alt er ok, fant jeg dette som et perfekt tidspunkt til å fortelle dere at alt er, nettopp, ok.

Samtlige av de norske jentene sov veldig dårlig i natt, noe som førte til at en tur til Palasides (USAs nest største kjøpesenter, visstnok) var uungårlig. Her ble det kjøpt inn laken, dyner, overmadrasser, lamper, kleshengere osv.


 Eyovel og Gina hamstret med seg en del.


Tidligere i dag ble vi delt inn i grupper på ca 10, som skal spise frokost sammen med en utdelt advisor den første uken. Mrs Borton, som vår så fint heter, tok oss med på en tur rundt campus, hvor vi bl.a. gikk forbi biblioteket.



2 kommentarer:

  1. Maaaaaren! Så bra at du har blogget, moro å se og høre om livet ditt langt der borte:) Det ser jo kjempefint ut, gleder meg allerede til å se flere bilder.
    Og litt av en shoppingtur! Laken, dyner, overmadrasser, lamper... måtte ikke kjøpe senger også vel?

    Klem fra mamma <3

    SvarSlett
  2. Åhh, bringer gode minner! Kos deg masse, det gjorde jeg iallefall når jeg var der i sommer! :)
    - Anette I. Nilsen :)

    SvarSlett